sannevanmerrienboer.reismee.nl

Singapore

Hoi allemaal. Ik ben veilig aangekomen in Singapore en zit nu op het vliegveld om naar Sydney te gaan. Ik heb vandaag een dag doorgebracht in Singapore en het was super leuk. Ik heb als lunch warme rijst gegeten terwel het al bloed heet was dat was wel een beetje gek maar leuk om mee te maken. Een beetje lokaal eten geproest geproest en een lekker fruit sapje met mango op. Naar een winkel centrum geweest en een lokale markt bezocht. En daarna had ik een tour door Singapore. Ook zijn de mensen waar mee ik rijs super leuk, dus dat is wel een opluchting.

Reacties

Reacties

Linnie

Hey Sanne!
Spannend allemaal he! Leuk hoor en natuurlijk super jaloers!! Niet vergeten te genieten he! Ik zou een extra mangosapje bestellen! En vooral leren kitesurfen in Sidney! Watch out for the kangarous!

Jolanda Vissers

Goede reis, we zullen je blijven volgen!

Marjon

Zoo leuk om te lezen, blij dat je het naar je zin hebt!! Super, ik geniet met je mee :) XX

Amber Opdebeeck

Pfff jaloers zou ook wel in dat zonnentje willen zitten ????

Karin de jong

Hè Sanne, heb je al iets van je survivalpakketje nodig gehad???? veel plezier??

Evie Verberbe

Hey bae,
Ben blij om te horen dat alles zo goed gaat en leuk is. Ik hoop nog veel meer leuke verhalen te horen. Veel plezier!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active