sannevanmerrienboer.reismee.nl

Blue Mountains en Brisbane

Hoi allemaal, sorry dat ik zo ontzettend lang niks van me heb laten horen, maar ik heb een goede reden daarvoor; ik heb het namelijk zo naar mijn zin dat ik niet echt tijd heb gehad. Jullie zijn natuurlijk hartstikke nieuwsgierig naar wat ik gedaan heb deze ruime 3 maanden. Nou ik zal het jullie vertellen. Nadat ik een ontzettend geweldige tijd heb gehad in de Blue Mountains, ben ik mee gegaan met de mensen waarmee ik aan het kamperen en klimmen was naar Brisbane en The Sunshine Coast. Ik heb eerst een week in Brisbane geslapen bij Kwan en zijn ouders. Ik heb het ontzettend leuk gehad daar, al zijn vrienden ontmoet en heel Brisbane verkend. Brisbane is zo’n ontzettend leuke stad, mijn favoriete tot nu toe. Het uitzicht over de stad is prachtig. Je hebt midden in de stad een natuurlijke klimrots waar je ook ’s avonds kan klimmen en als je dan bovenop bent, kun je mooi over de verlichte stad kijken, echt heerlijk en super gezellig want er waren altijd leuke mensen om me heen. Met Kwan en deze leuke mensen zijn we meerdere keren wezen lasergamen en bowlen en ’s nachts de stad in geweest. De stad is nog mooier in het avondlicht.

Ik ben ook nog gaan klimmen met Kwan en een paar mensen van de Blue Mountains groep op 3 uur rijden van Brisbane. We hebben daar een nacht gekampeerd en wilden de volgende ochtend gaan klimmen maar toen kwamen we erachter dat Kwan zijn touw vergeten was, dus van klimmen is niet veel meer gekomen. Maar dat maakte niet uit want de omgeving was zo mooi dat we ons wel vermaakt hebben. Kwan en zijn ouders hebben super goed voor me gezorgd en het was heel erg leuk om bij hun te verblijven. We zijn met zijn vieren naar de bioscoop geweest en hebben andere leuke dingen gedaan. Ik heb zo’n geluk gehad om hun te ontmoeten. Maar helaas gingen Kwan en zijn ouders na een weekje op vakantie dus ging ik naar Angel, ook wel mijn Australische zusje.

Haar had ik ook in de Blue Mountains ontmoet en we zijn in een hele korte tijd super goede vriendinnen geworden. Ik ben nog ongeveer een maand bij Angel gebleven en we hebben zo veel leuke avonturen beleefd. We hadden een slackline boven het zwembad in haar tuin en ook in de tuin zelf eentje van 8 meter hoog. In het zwembad hebben we ook vaak gechilled. We hebben samen alle leuke en mooie dingen in de omgeving bekeken. Ook zijn we vaak gaan klimmen en we hebben een aantal keer bij haar moeder gelogeerd die op een boot woont, waarmee we ook hebben gezeild.

Er waren ook hele mooie stranden waar we vaak op gechilled hebben. Kerst en Oud en Nieuw hebben we ook samen gevierd. Daarna hebben we watervallen bekeken en erbij gezwommen en van kliffen afgesprongen het water in. Kortom, ik heb een geweldige tijd gehad met haar. Ik heb weer ontzettend veel geluk gehad met deze mensen en ben de ouders echt heel erg dankbaar dat zij ook weer zo geweldig voor me zijn geweest. Maar ik ben natuurlijk Angel het meest dankbaar voor deze geweldige weken. Tot zover mijn eerste update van mijn blog. De volgende dagen volgen er meer updates o.a. over mijn verjaardag en wat ik nu aan het doen ben.

Reacties

Reacties

Amber

Beetje niets van je laten horen 3 maanden. Loser.
Klikt leuk allemaal daar in australie lekker warm ook, maar hier mis je natuurlijk wel alle feestjes :p

Ik hou nog wel van je hoor, en geen nieuwe beste vriendin vinden. Je bent van mij, oke van mij!
Hahaha love you babe

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active