sannevanmerrienboer.reismee.nl

19de verjaardag!

Ergens in deze weken viel ook mijn 19e verjaardag, die ik uiteraard goed gevierd heb. Ik heb zo’n beetje iedereen die ik tot nu toe ontmoet had een berichtje gestuurd met de vraag of ze met mijn verjaardag naar South Bank wilden komen in Brisbane. Dit is een heel groot (gratis) zwembad met veel barbecues en mooie plekjes. Ik ben hier al een paar keer eerder geweest en ik vond het echt magisch. Daarom wilde ik daar graag mijn verjaardag vieren. Ik had dus iedereen gevraagd om er om 10 uur te zijn, maar ik werd zelf pas half 10 wakker die dag, oeps. Tot nu toe was dit de enige keer dat ik heb kunnen uitslapen, waarschijnlijk heb ik me verslapen omdat we de avond daarvoor al een kleine pre-party hebben gehad in een 24-uurs pancake restaurant ‘-). Eenmaal aangekomen bij South Bank heb ik iedereen gevonden, er waren verbazingwekkend veel mensen gekomen, en ik heb de hele middag gezwommen en plezier gehad. Het was echt super gezellig. Daarna hebben we (alweer) pancakes gebakken op de gratis barbecues die trouwens echt overal door Australië te vinden zijn.

Nadat we allemaal een lekkere lunch/avondeten hebben gehad, zijn we gaan lasergamen en hebben we nog drankjes gedaan. Daarna zijn Angel en ik teruggebracht naar haar huis wat ongeveer anderhalf uur rijden was en waren we weer om 2 uur ’s nachts daar. Echt een van mijn beste verjaardagen ooit! Ook bedankt voor alle felicitaties uit Nederland by the way.

Een tijdje na mijn verjaardag heb ik contact gehad met Mitchell, een vriend van thuis, die op dat moment aan het reizen was in Nieuw Zeeland. Hij was van plan om naar Australië te komen om daar ook nog te reizen, dus hebben we besloten om elkaar in Sydney te ontmoeten. Ik was natuurlijk niet heel erg in de buurt van Sydney dus moest ik een manier zien te vinden om daar te komen. Een van de vrienden die ik ontmoet heb in de tijd bij Angel, zijn naam is Tayler, ging precies op dat moment voor zijn werk naar Sydney verhuizen. Zijn werk betaalde de benzine dus ik kon helemaal gratis meerijden. We hebben er 3 dagen over gedaan om van Brisbane naar Sydney te rijden en we hebben allemaal mooie plekjes bezocht, onder andere Byron Bay en een aantal National Parken. Eenmaal in Sydney aangekomen heb ik met Mitchell afgesproken en een dagje de toerist uitgehangen omdat hij Sydney natuurlijk nog niet gezien had. Ik vond het niet erg om dat nog een keertje te doen want het is best een leuke stad. In de volgende blog zal ik jullie vertellen hoe mijn avontuur met Mitchell verder verloopt.

Reacties

Reacties

Marjon

Leuk!!
Dikke X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active